Bylo nebylo ...

Rafty 2017

Když jsem zjistila, že pojedeme na vodu, nemohla jsem se dočkat. Každoročně jezdím s rodiči a proto vím, že je to pokaždé skvělý zážitek a zábava.
Po příjezdu do Krumlova jsme se vydali do nedalekého kempu U Trojice. Tam nám předali vybavení na vodu jako jsou rafty, pádla, vesty a barely.
První den jsme jeli jen krátce. Po zhruba třech hodinách jsme dorazili do kempu, kde jsme měli přespat. Postavili jsme stany a po obědě jsme měli chvíli pauzu. Kvůli teplému počasí jsme se potřebovali zchladit a proto někteří z nás využili studenou tekoucí řeku. V podvečer jsme se vydali na obchůzku po Zlaté Koruně. Večer jsme si udělali táborák.
Ráno v devět jsme se vydali na poslední úsek směr Boršov nad Vltavou. Po cestě jsme si ještě zaplavali vedle raftu. Po obědě jsme pluli už jen krátce a po 15 minutách jsme dorazili do cíle.
Při zpáteční cestě jsme jeli ve vlaku doslova přecpaném jelikož nás jelo kolem 200.
Závěrem bych chtěla říci, že to byl neskutečný zážitek naplněný spousty zábavnými okamžiky. Moc jsem si to užila a rozhodně to byl jeden z výletů na který budu dlouho vzpomínat.
Salfická T.

Bylo to dobrý, stálo to za to.. A měli tam fajn restauraci kde sem čekal neuveřitelnou půlhodinu na smažák s hranolkama :D .. Jinak good
Varhan Havran

Bylo to moc super hned bych jel znova.
Vilím

Nejlepší zážitek za tento rok! Moc jsem si to užila. Byla to sranda hlavně ta cesta vlakem. Na vlak jsem čekali asi hodinu s tím, že měl vlak zpoždění asi 10 min. Přijeli dva malé vagónky a na nádraží nás stálo asi 200. Naštěstí jsme se tam vešli všichni, teda... doufám. Každopádně děkuji moc za uskutečnění tohoto zážitku, který se už nikdy nemusí opakovat. Děkuji!
Žáková V.

Ve čtvrtek 8.6.17. jsme se sešli na autobusovém nádraží. Jeli jsme studentem do Českého Krumlova, šli jsme pro rafty. Voda byla celkem ledová, ale i tak jsme se vykoupali.
Bára Ž.

Rafty byly super, měli jsme dobrou posádku a dva kočovníky :), kteří dobře kormidlovali.
Ludva

No řekl bych že jsme si je užil nejspíš i kluci bylo to zajímave když je člověk poprvé na raftech ale hlavní je si to užít.
No a cesta tam byla v pohodě ale cesta zpět uz byla o něco horší .
Pavlík

Tento výlet se mi zdál nejlepší,byla skvělá akustika.
Měly jsme skvělej tým (Ludva,Bára,Romča,Honza,Jára,a já)
Na raftu sme seděli: Já a Ludva ve předu, ve prostřed Bára a Romča a vzadu to kočovali Honza a Jára
Byla tam skvělá příroda, a sluníčko nas hezky hřálo jen když jsme se vraceli tak jsme byli všichni spálený :D
Když jsme se zastavovali pro jídlo tak bylo všechno předražený a na jídlo člověk čekal půl hodiny.
Učitelé nám dali volnost takže jsme přijeli do Zlaté korůnky a mohli jsme dělat co jsme chtěli, ale samozřejmně že o nás učitelé museli vědět.
Večer tam byla zima. druhý den sme se sbalili a jeli jsme do Boršova. Je to asi 19 km :D
Měly jsme asi 2 nebo 3 zastávky na jídlo. A pak sme odevzadali rafty.
Tess

Když jsme poprve nastoupili na raft. Prvních 5 min. jsme se jenom točili do kola a naráželi do břehů. A pak jsme se do toho tak dostali, že jsme předjeli úplně všechny. Takže jsme před nimi byli o kilometr a půl. Nečekali jsme na ně a jez jsme přejeli sami bez učitelů :D. Planovaný příjezd byl okolo 4 hodiny, ale my tam byli už v půl druhý :D. Když pak všichni dorazili tak jsme si "za odměnu" udělali 50 kliků.
Moc jsme si to užili a jeli by jsme ještě jednou. ahooooj