logotyp

Cyklistický kurz pohledem dětí

1. den jsme dorazili autobusem na oběd do kempu do Nové Pece, kde jsme zároveň celý pobyt bydleli. Odpoledne jsme absolvovali první výlet na kolech do Stožce. Cesta vedla přes Černý kříž a měřila 36 km.

2. den dopoledne jsme jeli přes Zvonkovou za naše hranice do Rakouska – trasa 32 km. Odpoledne nás čekala plavba na kánoích přes lipenskou přehradu.

3. den dopoledne jsme vyjeli do Horní Plané podél přehrady a zpátky přívozem přes Bližší Lhotu do kempu – trasa 22 km. Odpoledne jsme měli delší výlet na Plešné jezero. Jeli jsme přes Rosenauerovu kapli, Jelení vrchy, Medvědí stezku a Říjiště – trasa 33km. Večer jsme si udělali oheň a opekli si buřty.

4. den dopoledne jsme absolvovali cyklistické závody jednotlivců a následně závod družstev. Odpoledne jsme se vydali na výlet na rozhlednu Dobrá voda – trasa 34 km.

5. den nám zapršelo, tak jsme dopoledne trávili v klubovně, kde proběhlo vyhlášení výsledků čtvrtečního závodu a vědomostní kvíz. Když se počasí umoudřilo, tak jsme šli na pěší tůru z kempu do Nové Pece. Po obědě jsme vše zabalili a jeli jsme po zdařílém týdnu domů.

23.05.2024 10:16 Obchod Obchod

tel: 725 145 885
sj@zszahori.cz
Školní program
Evropský fond pro regionální rozvoj