Základní škola

tel: 382 284 213
info@zszahori.cz

Jsme malá venkovská škola, do které dochází 150 dětí ze Záhoří a okolních spádových obcí. V devíti ročnících se můžeme díky menšímu počtu žáků a žákyň individuálně věnovat vzdělávacím potřebám dětí a poskytnout tak každému podmínky vhodné pro jeho vlastní rozvoj a podpořit ho na jeho cestě za poznáním.

Budova školy je umístěna pár kroků od autobusových zastávek a sousedí s budovami školní jídelny a mateřské školky. Soustavně se staráme o modernizaci učeben a držíme krok s pedagogickými trendy.

Nabídka práce - hlavní účetní

Nabídka práce – hlavní účetní

Naše škole nabízí volné pracovní místo na pozici hlavní účetní. Zájemce prosíme o zaslání strukturovaného životopisu na e-mail: reditelka@zszahori.cz   Zkušenosti s účetnictvím ve škole. Mzdové rozpětí: 13026 - 19092,- Kč/měsíc Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr 0,6 Směnnost: Jednosměnný provoz Minimální stupeň vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou) Požadavky: Ekonomika - účetnictví a daňové evidence

1. den jsme dorazili autobusem na oběd do kempu do Nové Pece, kde jsme zároveň celý pobyt bydleli. Odpoledne jsme absolvovali první výlet na kolech do Stožce. Cesta vedla přes Černý kříž a měřila 36 km.
  2. den dopoledne jsme jeli přes Zvonkovou za naše hranice do Rakouska - trasa 32 km. Odpoledne nás čekala plavba na kánoích přes lipenskou přehradu.
  3. den dopoledne jsme vyjeli do Horní Plané podél přehrady a zpátky přívozem přes Bližší Lhotu do kempu - trasa 22 km. Odpoledne jsme měli delší výlet na Plešné jezero. Jeli jsme přes Rosenauerovu kapli,  Jelení vrchy, Medvědí stezku a Říjiště  -  trasa 33km. Večer jsme si udělali oheň a opekli si buřty.
  4. den dopoledne jsme absolvovali cyklistické závody jednotlivců a následně závod družstev. Odpoledne jsme se vydali na výlet na rozhlednu Dobrá voda - trasa 34 km.
  5. den nám zapršelo, tak jsme dopoledne trávili v klubovně, kde proběhlo vyhlášení výsledků čtvrtečního závodu a vědomostní kvíz. Když se počasí umoudřilo, tak jsme šli na pěší tůru z kempu do Nové Pece. Po obědě jsme vše zabalili a jeli jsme po zdařílém týdnu domů.

Ve čtvrtek 9. května se žáci 3., 4. a 5. třídy vypravili na dopolední výlet v rámci Dne Země. Nejdříve jsme navštívili Minizoo v Putimi, která nás příjemně překvapila svým rozmanitým počtem živočichů. Kromě slepic, králíků, koz, kanárků a různých dravců byli k vidění např. klokani, surikaty, nandu, divoké kočky a mnoho dalších. Poté jsme se pěšky vydali k rybníku Řežabinci, který je národní přírodní rezervací. Zde každá třída vystoupila s krátkou prezentací na téma historie, živočichové a rostliny v okolí rybníku. Od Řežabince jsme se přemístili do blízkých Ražic a navštívili muzeum železnice, kde se děti seznámily s historickými předměty, se kterými se při jízdě vlakem v dnešní době už nesetkají. Celé dopoledne se také vydařilo díky slunečnému počasí, které nám dopomohlo k dobré a pohodové náladě.

V úterý 7.5. se naši vybraní žáci zúčastnili atletických závodů v Chrášťanech. Bojovalo se v pěti disciplínách - sprint na 60m, skok daleký, vrh koulí, hod kriketovým míčkem a vytrvalostní běh. Výborné umístění vybojovali - Ladislav Hrůza z 9. třídy (1. místo ve sprintu), Julián Doubrava z 5. třídy (1. místo v hodu kriketovým míčkem) a Karolína Müllerová z 5. třídy (3. místo v hodu kriketovým míčkem).